اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری (Express Entry) چیست؟

اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی کانادا می‌باشد که امکان مهاجرت و اخذ ویزا را از طریق ۴ برنامه تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر و برنامه‌های مهاجرت استانی برای متقاضیان فراهم می‌کند.

چگونگی انتخاب و گزینش متقاضیان این سیستم، به این شکل می‌باشد که آنها با توجه به رزومه کاری، میزان تسلط به زبان، وضعیت تاهل، مدارک کسب شده بین‌المللی و دریافت پیشنهاد شغلی ارزیابی می‌شوند. رزومه افراد بر اساس معیارهای گفته شده امتیازدهی می‌شوند و در لیست انتظار قرار می‌گیرند. سپس در بازه‌های زمانی مشخص، افرادی که امتیاز بالاتری دارند، از لیست خارج شده و برای دریافت ویزای کانادا دعوت می‌شوند.

در این سیستم متقاضیانی که واجد شرایط می‌باشند با ایجاد یک پروفایل شخصی (Express Entry Pool) و ارسال مدارک و مشخصات خود، همزمان با ثبت نام، امتیازبندی شده و پس از بررسی و محاسبه امتیازات در صورت داشتن نمره حد نصاب قبولی، با دریافت دعوت‌نامه دریافت ویزای کانادا (ITA)، اقامت دائم این کشور را در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنند.

مدارک لازم برای اکسپرس اینتری

پاسپورت.

*نتایج آزمون زبان.

*مدارک تحصیلی.

*دعوت شغلی از یکی از ایالات (در صورت داشتن).

*دعوتنامه از سوی کارفرما (درصورت داشتن).

*گواهی عدم سوءپیشینه.

*آزمایشات پزشکی.

*اثبات تمکن مالی.

Canada

ایده‌آل‌ترین متقاضیان برای استفاده از اکسپرس اینتری

افراد با حداکثر سن ۳۰ سال، حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، داشتن مدرک زبان در سطح ۸ به همراه دست کم ۳ سال سابقه کار تمام وقت (یا کار پاره وقت معادل با آن) ایده‌آل‌ترین متقاضیان برای اکسپرس اینتری شناخته می‌شوند که با کسب بیشترین امتیاز در این سیستم ارزیابی، موفقیت را از آن خود می‌کنند.

M 0 +
جمعیت
0
شاخص توسعه انسانی
0
شاخص جینی
0 +
پیش‌شماره تلفنی
فرم درخواست

روش اول (بهترین روش) : تکمیل فرم مشاوره رایگان

پرکردن فرم تنها بیست ثانیه زمان میبرد 

پس از تکمیل ، مشاور با شما تماس خواهد گرفت و متناسب با شرایط و مدارک تان، به شما مشاوره خواهند داد